Time is precious

Med min rubrik menar jag nu 2 saker, först... glöm inte ställa om klockorna ;) Nu är det sommar tid som gäller. & för det andra, 2012 filmen fick mig & säkert många andra att inse hur viktigt det är med tid & omtanke. Vad skulle ni göra om världen gick under imorgon? Hur skulle ni behandla folket runt omkring er? Era nära & kära? Era fiender? Vad skulle ni säga? Vad skulle ni göra? Jag tycker att man borde ta vara på varje dag som går, varje minut varje sekund & varje timme för man vet aldrig när det kan vara försent!


MAKE LOVE, NOT WAR!


Kommentarer
Postat av: mamma

Ja, du undrar hur man skulle bete sej?Leva livet eller sätta sej o deppa ihop?

Fan, va duktig du är med rökandet:)))

Kram

2010-03-28 @ 15:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0