Go hard

Kollade nyss på Bella & Tyra show avsnitt 3, blev så avundsjuk när dem fick testa delfinskötare som jobb men vem blev inte det?? Ooh .. Tycker förövrigt att deras show är grym, dem gör ett bra jobb :) .. Fredag idag då, inget speciellt som händer hos mig (som vanligt nu för tiden) men det har jag ingenting emot för lite lugnt o ro är bra ibland ;) även fast man inte skulle tacka nej till att gå ut.. anyhow, IDAG HAR JAG BARA RÖKT EN CIGG!!!!!!! Fattar ni hur duktig jag är eller?! Jag köpte mitt ''sista'' paket i onsdgas och egentligen skulle de va så att efter det paketet skulle jag sluta men nu verkar det som att det kommergå mkt snabbare =) Me like! eller nej, ME LOVE! =D


When i was blonde... mina händer ser mkt vitare ut än mitt ansikte & kropp men det är dem ikke :P!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0