Moving slow, no time to think... My turn to go

Precis lagat mat, kötfärssås med purjolök och macaroner,. Jag och mamma käkade o sen bjöd jag hem pappa ochså. Ska snart packa mina grejer som jag tog med mig hemifrån gbg sen kör pappa mig till tåget tillbaka hem till Gbg där Carro möter upp mig. Har fått reda på gooooooood news aså, e så glad hihi.. Så ikväll blir det party med Carro och några kill kompisar. Mest chill tror ja..

Eftersom jag inte har någon data hemma så kommer det inte att bli så mkt uppdatering men ska försöka låna Carros data lite då & då. Så ni får ha det så bra sålänge så hörs vi inom kort! CIAO BELLAS!


Kommentarer
Postat av: Skona Mig

Hej!



Vill tipsa om er om bästa shoppen wwww.skonamig.se

Ps. Vi har en tävling nu där man kan vinna ett par snygga skor!

http://skonamig.blogg.se/2009/october/tavling-time.html#comment

2009-10-27 @ 21:49:47
URL: http://skonamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0