U so damn selfish

Så skönt, nu e hela min mobil full med dem nyaste låtarna! Ska sitta & lyssna igenom alla på tåget hem till Gbg sen. Tar tåget vid halv 5 ungifär. Ska snart börja packa ner mina grejer så jag inte glömmer ngt & sen börja göra i ordning mig. Carro möter mig i centralen när jag e framme, vi ska in till stan snabbt,, ja ska köpa några näs piercingar & hon ska köpa hennes läpp piercing, onödigt .. eftersom hon alltid tappar dem efter en dag.. Men men.. Måste plugga lite idag oxo så det blir lite mer gjort tills imorgon, då ska vi till skolan snabbt & redovisa vad vi har gjort.. (Vi har pluggat hemma i 2 veckor istället för att ha praktik) Så jag hoppas det jag gjort räcker för att få mitt studiebidrag nu, annars jävlar!!! :p


Bild tagen i Sthlm 08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0