Baby gurl*


Våran vänskap har haft ett långt uppehåll, men jag är så glad att vi hittade tillbaka till varandra igen .. Vi har haft både bra & dåliga tider tillsammans men för det mesta tycker jag att det har varit bra. & våra minnen ska jag inte gå in på, för där finns det bara bra, roliga, flummiga & LÄSKIGA (du vet nog vad jag syftar på) haha .. Iaf, det jag vill säga är att denna gången ska jag ta hand om våran vänskap mycket bättre än vad jag gjorde förut, du har mitt ord. För en tjej som dig vill jag inte förlora en gång till :)♥!

ME LOVES YU


Kommentarer
Postat av: Barbie

Så sööt du är gumman <33 me love you .finns för dig <3

2009-11-18 @ 00:13:14
URL: http://zandrochkii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0